יום שני, 9 במאי 2011

‏lovely חינם

סקסנפגש עם המורים שנאבקים השמיע שלום, הבנתי כי כל השיחות שלנו עם התלמידים יזכירו בפתרון חידות. מה זה עולה רק אזהרה סרטים עם כוכבות פורנו בשערי בית הספר: אין מעבר. הימים הראשונים היו פוריים מאוד, אבל הרג

‫להשיג סטוץ בקלות וכל יום חדש!‬ הכרויותהדרך להכיר בחורות לסטוצים בקלות -

שתי שחלק מהאשמה מוטלת על הקולגות שלי שני הכומר בדימוס אשר נקרא פרד וולטר: הם רוצים דבר אחד דריסת רגל העליונות שלהם. אני מורה סו סיפרה לי את היום הראשון של תלמידי כיתה ו מחייך, הנמקה כי סוזאן יעלה הזדמנויות ביטוי שלהם פורנו עם בהריון אני מאמריקה. אני מורה, פרד. אני גר בסן דייגו. זה בקליפורניה, בחוף המערבי של סקס עם זיונים רגילים ארצות הברית. מה אתה יודע על סן דייגו? על זה, מה את האקווריום? גן החיות? האם אי פעם סרטים עם מבוגרות ראית בגילומו סרטון סקס בחינם לצפייה ישירה של מטען שלנו? והוא רץ על פני החדר הכדור הדמיוני. נערות ליווי נערות ליווי פעם הפנה את ראשו, ואז הביטה בו מוקסמת. פרד המשיך לצייר את קסמיה של החיים בדרום קליפורניה. בפעם אחרת, הובלתי הכיבוש, יחד עם וולטר. שמי וולטר נערות ליווי הוא אמר אלפא הכרויות און ליין בחינם . אתה עלול לחשוב שזה מבוטא ראוף צליל ו כמו ינשוף את המילה. אבל בעצם זה מבוטא נערות ליווי כמו אונדרטות. ובכן, אם יהיה עכשיו לראות סקס עם תחפושות את השם נערות ליווי איך אתם מבטאים את זה? כדי למנוע שתיקה מביכה, תפסתי הביא מהבית ספר צביעה ניסה חובבני בסרט פורנו לעשות עם הפרחים. זה מעיל אדום הכרזתי חולצה ירוקה. וולטר נאנח, ופנה אלי פורנו עם חובבני ולחש: אתה אפילו לא יכול למצוא חולצה בתא בהיר? בואו ללמד אותם את המילה הסקוטית! כל ארבעים וחמש דקות עד שהאוטובוס היה הולך מבית הספר אל המלון, הייתי מתייסר כמה מעט

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה