יום שלישי, 24 במאי 2011

משפטי פתיחה

 

מחפש אהבה‫?‬ כך הצעה איך למצוא אותה‫!‬הכרויותהדרך להכיר נשים ולמצוא אהבה אמיתית -

הפסקה, הפסקת קפה, קצרים. הלכתי לחדר עישון בבתסקס סקסאחת, היה צורך סרטי סקס בסיפורים לחזק את הניקוטין, ולאחר מכן פשוט עיניו כבר החלו להתגבש. בחדר העישון ראיתי את ‎פנטזיות מסרטי סקס הבחור הזה שוב, אך למרבה הפלא, אלי הוא ניגש ולא דיבר כפי שציפיתי. לינדזי לוהן סקס ובכן, לעזאזל עם חנות אביזרי סקס זה. סקס נארוטו אני לא כועסת, אבל עדיין היתה תקווה. לאחר זמן מה הם חזרו אל חדר הישיבות. ישבתי על הכיסא שלו, בהכנות רמה אתר סקס הספרות השעה הבאה ביג סקס ואת הסבל. אבל כאן יושבת לידי האיש הצעיר. הלו, זה נראה. בשלב זה השותפים שלנו החליטו לעשות לנו שקופיות של החברה שלו, באולם ויחליש את האור. אני מקווה בשקט לנמנם בשעת בין ערביים, ככה אני מרגיש את ידו של מישהו על ירכה. תראי, הבחור הזה נראה לי בעיניים, מחייך וממשיך ללטף את הרגל שלי. אני מרגיש את סקס באינטרנט זה בהדרגה דוחףפליקס סקסאת החצאית שלי מעלה מעלה ומתחיל ללטף שיעורי סקס אותי דרך התחתונים. יש לי כבר כבשו את חנויות סקס בקריות הנשימה, אך החלטתי זיונים פורנוגרפים לא להפריע לו . ‎תיהנו אסורה לא. אבל הוא המשיך ללטף וטופח לי על התחתונים. אני כבר החלו להתרגש ידי מגע כזה, לדעתי לספור את החודשים חלפו בלי סקס. ‎ואז הוא פשוט דוחף את התחתונים שלי הצידה יש יד מתחילה ללטף את הכוס החשוף שלי. האצבעות נוגעות בדגדגן, מלטפות חור. סקס צפייה ישירה בחינם אני כבר באותה עת כבר היה רטוב לגמרי, והוא פעל במיומנות רבה. הוא התחיל לאט ערב סקס להכניס את האצבעות שלי, התחלתיאותם. רציתי אפילו לגנוח, אבל ניסיתי להתאפק. עצמתי את עיני, נשען לאחור פישקה את רגליה, ומאפשר לו לפעול רגוע. ואז הוא דחף אותי לתוך היד כולה, כף היד כולה והמשיך לזיין. וכל זה נעשה עם הבעה כזו אטומה על פניו, לאחר כל כך מקרוב את המצגת

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה